PORT SZTYNORT

       Sztynort, jak na ludzi z Mazur, odkryliśmy tak późno, że wstyd się przyznać. Błądziliśmy po okolicznych drogach i nagle między jednym a drugim wsiowym "nic" wyrosła przystań z żaglówkami i zrujnowanym pałacem. W sezonie regularnie odbywają się tam koncerty szantowe. Tu akurat trafiliśmy na targi jachtów i resztki letniego słońca.

sztynorcki port i jachty
 
marina w Sztynorcie

pałac rodu Lehndorff w Sztynorcie

       Mimo, że zaczęłam fotografować 15 lat temu to dopiero niedawno poczułam się dobrze z aparatem w przestrzeni publicznej. O strzelaniu do obcych ludzi nie wspomnę, bo to wydawało mi się Himalajami zuchwałości i odwagi.      

       Ten brodaty Pan tak mnie zachwycił, że nawet mój wstyd nie był w stanie mnie powstrzymać.

pan z brodą w marinie
 

idący drogą w Sztynorcie


mężczyzna z brodą

giełda jachtów w Sztynorcie

koncert szantowy

jacht na sprzedaż w Sztynorcie

marina w Sztynorcie

Komentarze

POPULARNE POSTY